perjantai 16. huhtikuuta 2021

Väärinkäytösten karsimisesta

 Jos joskys joku tekee ihan kamalan paljon pahaa eikä sitä saada loppumaan, vaikkei tuo pahantekijä vsikuta sen vahvemmalta kuin muutkaan, niin yleensä syy on kai se, että hän joidenkin mieleztä on mukana ihan vain taitavampana ja kokeneempana auttaakseen ja että hänellä on jokin liokitus tsitavaksi kokeneeksi vastuuntuntoiseksi hyväntahtoiseksi henkilöksi ja tuo luokitus ei korjaannu ollenkaan tilanteen piirteiden, tilanteen tuoman tiedon pohjalta. Siksi tuollaisilla liokitukdilla ei saidi tehdä mutään kovin erilaista kuin tuo luokitus, ei esim olla paha henkk tms ihan muuta, esim kärttävä imbesilli tai orrationaalinen huithapeli pahanteossa.

Kanssa autettaviksi kuulemma oikeutetut alouttelijat, jotka heittäytyvätcdominantriksi kuin olisi velvollisuus heitä matkia, ovat väärän luokituksen myötä tullut ongelma.

17.4.2021   Peruskoulun vaatima järkevyys on tärkeä järjestelyitä tehtäessä ja niistä huolehdittaessa. Esim. onko asia niin kuin väitetään vai eikö ole, onko vain jokin tietty, sano se, eikä mitä piti olla, silloin se ei kelpaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti